Ostsin MK-17 mootori vene. abi vaja!!!!
Ostsin MK-17 mootori vene. abi vaja!!!!
Ostsin sõbra käest MK-17 mootori 50.-. Kas keegi saaks aidata mida mul selle mootori käivitamiseks vaja oleks???
Tervist.
Mul endal on ka selline. See on diisli mootor ning küünlat pole vaja.
Inglise keelne info on siin :
http://modelenginenews.org/cardfile/mk17.html
Mul endal on ka selline. See on diisli mootor ning küünlat pole vaja.
Inglise keelne info on siin :
http://modelenginenews.org/cardfile/mk17.html
Kui soovid ehitada lendavat mudelit,siis täiesti mõttetu asi.Ei ta taha käima minna ega ka väga hästi käia.Sobib hästi muuseumi jaoks.Puht sportlikust huvist võib üritada käima panna,aga hoiatan ette - see nõuab tohutut kannatust ja on näppudele väga valus (diiselmootori kompressioon on oluliselt suurem,kui piiritusemootoril,seega käib raskemini ringi ja kipub vastu näppe andma,kui käivitad).Ei oska ka öelda,kust tänapäeval eetrit saab,see ju narkootiline aine,ilmselt turustatakse kuidagi piiratult ja kontrolli all.Soe soovitus - pane ilusale puitalusele kapi peale,graveeritud silt juurde ja kõigil on rõõmu palju.Reaalseks tegevuseks hangi piiritusel töötav mootor - käivitub kergelt,töötab normaalselt ja kütus segatuna saadaval.Uuri enne ostmist,milleks see mootor kõlbab - kas raadiolend või ohilend ja mõtle välja lennuk mille otsa see mootor läheb,ja siis head pealehakkamist!
Sellega on lennutatud küll. Forseeritud kujul on mu rekord 15000 p/min. Forseerimine lõppes nii, et kolb oli nii õhukeseseinaliseks lihvitud, et lõi kolvilt töö ajal "katuse pealt". Originaalkolb oli vist üle viie grammi, mul 3,5 grammi.
Peale tunnist käimist on harilikult lootusetult loguks muutunud.
Kaasajal on mõtet tõesti sellistest eemale hoida.
Peale tunnist käimist on harilikult lootusetult loguks muutunud.
Kaasajal on mõtet tõesti sellistest eemale hoida.
Välismaalased võivad arvata, et küll on ikka hea mootor, et alates '59 tänase päevani toodavad ja kasutavad
Lauri Laidna - www.pistik.com
hei!
lugu selline, et äkki kellegil on käpp sees arstiteaduses
nimelt oleks vanale kütusele vaja eetrit lisada, kuna see on otsustanud läbi pudeli välja imbuda...muud komponendid on anum veel kinni pidanud.
no mingi 100 ml oleks täiesti piisav kogus.
sai siis viimaks ka tuttuue mootori seadistamise puki, vana hea vene roheline kes on näinud see teab, aga kütus on krt ära hinganud.
ps. sai proovitud diiselmootorite stardiabi vurtsupudelit, eriti suurt paremaks küll ei läinud. peaks ka nagu eeter olema, ju siis lahja vms.
lugu selline, et äkki kellegil on käpp sees arstiteaduses
nimelt oleks vanale kütusele vaja eetrit lisada, kuna see on otsustanud läbi pudeli välja imbuda...muud komponendid on anum veel kinni pidanud.
no mingi 100 ml oleks täiesti piisav kogus.
sai siis viimaks ka tuttuue mootori seadistamise puki, vana hea vene roheline kes on näinud see teab, aga kütus on krt ära hinganud.
ps. sai proovitud diiselmootorite stardiabi vurtsupudelit, eriti suurt paremaks küll ei läinud. peaks ka nagu eeter olema, ju siis lahja vms.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Minul on neid omal ajal kolm-neli tükki olnud.
Kõik käivitusid väga ilusti
Aga minuarust on nende mootorite nõrk koht hoopis väntvõll,
kui vähegi kompresiooniga üle piinad - murdub hooratas võlli
küljest ära. Kui teistel kompressioonmootoritel on ülepiinamisel
kuulda, et pöörded hakkavad langema ja keerad tagasi ja kõik OK.
Siis selle mootori puhul ei pruugi kõrv veel pöörete langemist
tabada ja puruks ta ongi.
Aga mul on värsket segu valmis segatud:
1/3 med. eeter
1/3 venemmalt hangitud petrool
1/3 med. riitsinus ehk kastoorõli
Minu KMD2,5 töötaks nagu ilusti selle seguga
Et kui on kahtlusi segu koha pealt siis mingi proovimise jagu segu raatsin ikka välja käia. Hetkel ei leia juurdesegamiseks petrooli ja nädala pärast tahan oma ohikaga lõuna-eestisse puhkusele minna.
Kõik käivitusid väga ilusti
Aga minuarust on nende mootorite nõrk koht hoopis väntvõll,
kui vähegi kompresiooniga üle piinad - murdub hooratas võlli
küljest ära. Kui teistel kompressioonmootoritel on ülepiinamisel
kuulda, et pöörded hakkavad langema ja keerad tagasi ja kõik OK.
Siis selle mootori puhul ei pruugi kõrv veel pöörete langemist
tabada ja puruks ta ongi.
Aga mul on värsket segu valmis segatud:
1/3 med. eeter
1/3 venemmalt hangitud petrool
1/3 med. riitsinus ehk kastoorõli
Minu KMD2,5 töötaks nagu ilusti selle seguga
Et kui on kahtlusi segu koha pealt siis mingi proovimise jagu segu raatsin ikka välja käia. Hetkel ei leia juurdesegamiseks petrooli ja nädala pärast tahan oma ohikaga lõuna-eestisse puhkusele minna.
võibki küsida taruvaigu leotamiseks. võibolla aga ma ise rääkisin ausalt ära, et mk2,5 vaja käima panna, ning eetrit pole. võibolla isegi perearst kirjutas retsepti välja ning irvitades veel lisas, et vaata, et kedagi õhku ei lase. purk ootab seni ikka veel riiulis :) kastoorõli on õnneks ilma retseptita saadaval.
samas, mis asendaks petrooli? whitespirit?
samas, mis asendaks petrooli? whitespirit?
Minul õnnestus ühest väiksemast apteegist saada(nüüd vist juba suletud). Ütlesin apteekrile samuti otse, et lennuki mootorile vaja. Vastuseks sain, et siin käivad tihti inimesed diiselmootoritesse talveks eetrit ostmas(autodele siis). Sain ilma retseptita ilusti kätte. Võimalik, et mõnest väiksemast apteegist saab praegugi. Minu ost oli paar aastat tagasi.
Taavi
Taavi