
2008 kevadest hakkan igatahes sellisega tööl käima

Kui see lihtne ja labane ja energiat hävitav "friction drive" ülekanne millegi asjalikuma vastu vahetada, siis muutuks kogu asi sisuliselt hääletuks ja energiatarve väheneks veelgi. Seeriatootmises olevad elektri-jalgrattad on vist lausa esiratta sisse ehitatud mootoritega, mis päris asjalik lahendus, küll aga kallim, kuna pole suurt seeria-tootmist (http://store.bicyclerevolution.com/br400warehub.html).
Taoline "rc-maailmast tuttav" 1-2kW odav brushless süsteem sobiks vist isegi paremini tõukeratta peale. Seni olen näinud peamiselt bensumootoriga töötavaid ~10k kanti maksvaid.
http://www.slofly.com/ebike/
YouTube video



Netis müüakse ka valmis elektri-jalgrattaid ja kit'e ise installeerimiseks, mis on reeglina nii 500W kanti. Lennuki/kopteri mootori võib aga isegi 3-4kW leida, millega peaks juba ka jalgratta kummi suitsetada saama
