kahetiivaline EasyStar
kahetiivaline EasyStar
Lauri Laidna - www.pistik.com
Seal ühel pildil paistab peal olevat ka mingi autopiloodi moodi asi.
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1481960
Kuidas see asjandus töötab, kui lennukil pole kaldtüüre?
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1481960
Kuidas see asjandus töötab, kui lennukil pole kaldtüüre?
Kas see must kastike seal saba peal ei jälgi mitte foto/termo-anduritega horisonti?
http://www.fmadirect.com/detail.htm?ite ... section=20
Paistab nagu sedamoodi.
http://www.fmadirect.com/detail.htm?ite ... section=20
Paistab nagu sedamoodi.
Pildil on FMA Co-Pilot, infrapunaanduritega horisondi järgi stabiliseerija.
Omal on HAL-2100, mis töötab nähtava valgusega:
Edasiarenduseks on Futaba PA-2.
IR süsteem on häirekindlam ja rohkemate võimalustega.
Kõige täiuslikumaks loetakse Iisraeli päritolu BTA AS-07. Horisont leitakse
kiirendus(gravitatsiooni)- ja güroandurite kombinatsiooniga ja tõusu-langust
kontrollitakse ülitundliku baromeetriga. Pole vaja väliseid andureid.
Omal on HAL-2100, mis töötab nähtava valgusega:
Edasiarenduseks on Futaba PA-2.
IR süsteem on häirekindlam ja rohkemate võimalustega.
Kõige täiuslikumaks loetakse Iisraeli päritolu BTA AS-07. Horisont leitakse
kiirendus(gravitatsiooni)- ja güroandurite kombinatsiooniga ja tõusu-langust
kontrollitakse ülitundliku baromeetriga. Pole vaja väliseid andureid.
Lisan juurde, et eelnevalt tutvustatud lennu stabilisaatoritest ükski ei hoia
automaatselt suunda. Pöördtüüri juhib operaator. BTA-del on küll GPS
sisend, aga soft on piiratud funktsionaalsusega.
Kogu probleem ongi softis, autopilootide juhtimisalgoritmid pole avalikult
kättesaadavad. Vajalik riistvara on vabalt ostetav ja odav.
automaatselt suunda. Pöördtüüri juhib operaator. BTA-del on küll GPS
sisend, aga soft on piiratud funktsionaalsusega.
Kogu probleem ongi softis, autopilootide juhtimisalgoritmid pole avalikult
kättesaadavad. Vajalik riistvara on vabalt ostetav ja odav.