4.10. AGA TÄNA PIIBELE
4.10. AGA TÄNA PIIBELE
On plaan ära kasutada tänast ilusat ilma... on kaasamõtlejaid ... tulijaid...
Omal plaanis peale 1600 startida...
Omal plaanis peale 1600 startida...
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Ilm oli võrratu ... lendamiseks ideaalne .... ja mehed.... meie ridadesse on lisandunud uus lendaja - Maksim, kes oli täna samuti Piibel oma Calmato ..t lennutamas... küll algaja nagu meist paljudki aga lendab juba vägagi hästi ... ja ka filmis oma kaameraga tänast õhuskäiku... http://failid.pistik.com 04.10.07 PIIBEL.AVI
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
ilm oi super jah, tuuletu ja mõnus, ainult liiga vara läheb juba pimedaks,
varsti ei saa üldse enam tööpäevadel miskit plaanida. Elu läheb talvereziimile üle, st. ainult nädalavahetuseti saadakse kokku.
huu minut on 100 mega:)
a muidu on hea vaadata mismoodi mets pealtpoolt välja näeb ja mis seal metsa taga siis ikkagi on.
kas heli ongi katkendlik või on mul arvutis miski vussis?
varsti ei saa üldse enam tööpäevadel miskit plaanida. Elu läheb talvereziimile üle, st. ainult nädalavahetuseti saadakse kokku.
huu minut on 100 mega:)
a muidu on hea vaadata mismoodi mets pealtpoolt välja näeb ja mis seal metsa taga siis ikkagi on.
kas heli ongi katkendlik või on mul arvutis miski vussis?
kogun vanu vene lennukimootoreid
EIIII....Talle siis leidub vast uus nimekaim...kes elab Lool...
... sest seda Maksimit ma juba tean ja vast mitu kuud...ja sellest Maksimist kui algajast on asi ikka väääääga kaugel... see Maksim EI OLE KOHE MITTE ALGAJA...
@ropka....

@ropka....

----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Tänan Boris komplimentide eest, käisin siin üks päev veel piibel, sain veel mõndade huvitavate inimestega tuttavaks, kõik on nii abivalmis 
Panen need videod mis ma teinud olen siia väiksemas formaadis ka ülesse, on lihtsam vaadata.
http://www.youtube.com/watch?v=GWPAPaGkXQc
Teisel videol mis ma tegin oli väga kõva ja puhanguline külje tuul, ja mitte kuidagi ei saand lennukit sirgelt rajale maha, lõppuks maandusin risti ja pidurdasin muruga
midagi õnneks ei juhtund.
http://www.youtube.com/watch?v=yX4kCJQKBSw
Ilusat lennu ilma...

Panen need videod mis ma teinud olen siia väiksemas formaadis ka ülesse, on lihtsam vaadata.
http://www.youtube.com/watch?v=GWPAPaGkXQc
Teisel videol mis ma tegin oli väga kõva ja puhanguline külje tuul, ja mitte kuidagi ei saand lennukit sirgelt rajale maha, lõppuks maandusin risti ja pidurdasin muruga

http://www.youtube.com/watch?v=yX4kCJQKBSw
Ilusat lennu ilma...
Kõik jäi terveks, ei tulnud kriimugi juurde
tegelikuses see kiirus oli suht väike, videolt paistab suur kuna kaamera oli maale nii ligidal 
Kartsin lihtsalt rajale õigetpidi maanduda kuna kiskus lennuki viltu kõvasti enne maad, arvasin et muru sisse tulevad kindlasti väiksemad kahjustused, aga järgmised lennud sellel päeval sain juba õigetpidi lennuki maha, tuul jäi natukene vaiksemaks.... eks ma vaikselt hajutan


Kartsin lihtsalt rajale õigetpidi maanduda kuna kiskus lennuki viltu kõvasti enne maad, arvasin et muru sisse tulevad kindlasti väiksemad kahjustused, aga järgmised lennud sellel päeval sain juba õigetpidi lennuki maha, tuul jäi natukene vaiksemaks.... eks ma vaikselt hajutan

Ega jah tüüpiliselt selline üle nina põõre maandumisel suurt häda ei tee. Olulisim tingimus on see, et mootori põõrded oleksid väikesed (Prop hammustab mätast ja suurel kiirusel võib katki minna).Keks wrote:Kõik jäi terveks, ei tulnud kriimugi juurde
Teine ja suhteliselt loll võimalus on, kukerpallitad mõne kõva ja terava kõrre otsa, ning see torkab tiiva kile läbi.
Mis külgtuulega maandumisse puutub, siis see on jah alguses päris hirmutav, et kuidas ikka niimoodi külge ette ajavat lennukit maandada on võimalik. Sellega muidugi harjub, kuid IMHO korralik piloot ei ole mitte see, kes tuleb ekstreemumitest terve nahaga välja, vaid pigem see, kes sellistesse ekstreemumitesse ei sattugi

PS. Vähemalt video järgi tundus tuul olema suht tugev (korralik pidurdus pisut üle raja keskpaiga puutega), samuti, kui pisut moraali lugeda, siis üle maantee madallend ei ole kõige parem idee (juhtuda võib ka piloodist sõltumatuid asju).
PPS Aga vähemalt minu arvates need videod väärisid küünlaid