Brushless set.
Brushless set.
Tere,
Mõtlesin, et prooviks siis Brushless mootori ära:), kavas kasutada mitte Li-Po akut, vaid Ni-Cd'd. Autoks on Stock Sprint 2 Sport
Kas Brushless mootoril peab olema eraldi Speed controller? või ajab stock ka asja ära?
Kas Brushless mootoriga kestab aku kauem kui brushed mootoriga, seda on raske uskuda, sest Brushed mootor toodab vähem võimsust, seega peaks ju vähem akut võtma.
Üldse, millist komplekti soovitate?
Ei pea olema tipp klass, võiks olla selline millega oleks vahet tunda, et on palju parem.
Tänud!
Mõtlesin, et prooviks siis Brushless mootori ära:), kavas kasutada mitte Li-Po akut, vaid Ni-Cd'd. Autoks on Stock Sprint 2 Sport
Kas Brushless mootoril peab olema eraldi Speed controller? või ajab stock ka asja ära?
Kas Brushless mootoriga kestab aku kauem kui brushed mootoriga, seda on raske uskuda, sest Brushed mootor toodab vähem võimsust, seega peaks ju vähem akut võtma.
Üldse, millist komplekti soovitate?
Ei pea olema tipp klass, võiks olla selline millega oleks vahet tunda, et on palju parem.
Tänud!
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Re: Brushless set.
Brushless mootor vajab brushless mootorile mõeldud regu. Brushed mootori regu ei sobi. Brushed mootori kasutegur on reeglina väiksem kui brushless mootoril, seega brushlessi kasutades jõuab rohkem akust võetavast "mootori võlli otsa".
Oh ei - seal kordamõõda nad kõik nii plussid kui ka miinusedWreckie wrote:Nii, aga oskate soovitada mõnda mõistliku komplekti?
Ja seda ka veel, et miks Brushless mootoril on 3 juhet ? 1 on mass ?
Nimelt nende kolme juhtme abil tekitatakse põõrlev magnetväli - a kui võõraid keeli valdad, siis FAQ päris abiks.
Teadmiseks siis sulle, et alates 01.01.2009 on stock klassis lubatud ainult 17.5T brussless ja lipo aku. Nüüd siis mõtlemiseks, et kui sul hetkel ei ole midagi olemas siis tuleks need asjad ainult muretseda. Ütlen veel lisaks, et nendest asjadest ainult ei piisa, et sellise masinaga võidusõita teistega. Lisaks veel carbon põhi ja ülemine plaat, uued amordid, diffrid, kardaanid, rehvid ja kere.
Ise sõitsin täna just sama masinaga esimest korda. Tulems ei olnud eriti rahuldav (asi jäi regu taha kinni).
Ise sõitsin täna just sama masinaga esimest korda. Tulems ei olnud eriti rahuldav (asi jäi regu taha kinni).
HPI Sprint 2 Sport / HPI Baja SS / CEN Matrix
Ma ei mõista, miks peaks NiCd/NiMH akut eelistama LiPole? Maksavad sama palju, LiPo aga kestab muretult 100+ tsüklit ära (100x10kond minutit!). Ka on NiCd/NiMH aku hooldamine paras peavalu, kui seda vähegi õigesti tahta teha.
Brushless mootor + Brushless regu + LiPo + LiPo ohutuks laadimiseks spets kott + LiPo laadija
Kui sul on akud juba olemas ja seestõttu ei taha LiPo-t, siis mõistan.
Osta brushless regu (nii hea kui rahakott võimaldab) ja normaalne/korralik 17.5T mootor, sest see on nagu öeldud juba 2009. aastast alates võistlustel ainus lubatud. Isegi kui võistlema ei kipu, tasub see võtta
Brushless mootor + Brushless regu + LiPo + LiPo ohutuks laadimiseks spets kott + LiPo laadija
Kui sul on akud juba olemas ja seestõttu ei taha LiPo-t, siis mõistan.
Osta brushless regu (nii hea kui rahakott võimaldab) ja normaalne/korralik 17.5T mootor, sest see on nagu öeldud juba 2009. aastast alates võistlustel ainus lubatud. Isegi kui võistlema ei kipu, tasub see võtta
Lauri Laidna - www.pistik.com
Jutt käib on-road stock 1/10 klassist http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=3263&highlight=
HPI Sprint 2 Sport / HPI Baja SS / CEN Matrix
17.5T Brushless on enamvähem sama võimas kui korralik 27T harjadega mootor. Korralik harajadega 15T on tunduvalt kiirem, kui 17.5T brushless.
Võistlusklassidest : www.modelcar.ee
Rääkisime 1:10 elektri onroad stock klassist (piiratud mootoriga). Täna oli võistlemas 13 inimest.
Võistlusklassidest : www.modelcar.ee
Rääkisime 1:10 elektri onroad stock klassist (piiratud mootoriga). Täna oli võistlemas 13 inimest.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kas sinna stock klassi alla võiks minna Kyosho TF-5 mudel
Kas võistlustel oleks midagi teha Kyosho G20 sandard stock mootoriga
Mitu T võiks sellel mootoril olla
Kas peaülekandeid võistlustel muudetakse
Kas võistlustel oleks midagi teha Kyosho G20 sandard stock mootoriga
Mitu T võiks sellel mootoril olla
Kas peaülekandeid võistlustel muudetakse
Last edited by martc on Sun Sep 28, 2008 22:25, edited 1 time in total.
Nii peaks minu arusaama kohaselt olema jah, kui rääkida sama mõõtu võistlus-mootoritest. Harjadega mootori puhul jällegi kuluvad harjad ja kollektor vajab treimist. Reaalselt ilma hooldamata üle 30minuti sõitu läheb juba jamaksWreckie wrote:Niiet minu 15T brushed mootor on võimsam kui 17.5T brushless?
1. - nii vähe kui ma asjast tean, võiks sobida küll. Tutvu võistlusmäärustega ja vaata täpsemalt. Tõenäoliselt vajad reeglitepärast keret (Mazda 6 või Dodge Stratus vms). Selle kohta ka reeglites kirjas. 300kr väljaminekmartc wrote:Kas sinna stock klassi alla võiks minna Kyosho TF-5 mudel
Kas võistlustel oleks midagi teha Kyosho G20 sandard stock mootoriga
Mitu T võiks sellel mootoril olla
Kas peaülekandeid võistlustel muudetakse
2. - G20 mootorist ei tea midagi. 20T mootor? Stock klassis sõidetakse see aasta veel 27T harjadega mootoriga või brushlessiga. Tutvu võistlusmäärustega. 01.01.09 alates 17.5T brushless ja 2S Lipo või 6Cell Nimh
3. - ülekannet ikka muudetakse. Peamiselt mootori temperatuuri abil. Kui 5-minutise sõidu lõpuks on mootori temperatuur 70 lähedale, on ülekanne õige. Sellisel moel ülekannet valides saad kõige suurema võimsuse mootorist kätte. Pinione tavaliselt on kohapeal saada raha eest.
Kahe nädala pärast pühapäeval Saue Gümnaasiumisse kohale Kaks nädalat tagasi üks käis vaatamas ja täna oli juba rajal uue mudeliga võistlemas...[/quote]
Lauri Laidna - www.pistik.com