EPO liimid
EPO liimid
Kas kellelgi on EPO liimide kohta värsket ja head infi?
Margid, paksud , vedelad, elastsed, kiired ja aeglased. Kus müügil jne.
Margid, paksud , vedelad, elastsed, kiired ja aeglased. Kus müügil jne.
Last edited by est0163 on Wed Aug 16, 2006 23:01, edited 2 times in total.
minu eelistus oleks Casco firma epo" Strong epoxy Rapid"
kiire, valget värvi ja selle "õige" lõhnaga, valgetes süstaldes, penokat ei sulata. suurema mätsimise jaoks vast liiga kiirelt kuivav.
maksis 55.- ja saadavus on ehitusmarketites Cascoli riiulil. (Ehituse ABC)
liimides üsna paks, kuivades pisut elastne
olen proovinud ka mingit laiatarbe punast/rohelist süstalt, lühikokkuvõte: pa*k, lõpuks kuivas punane süstal klimbiks ka, ilmselt ei ole tuubi sulgemine eriti adekvaatselt lahendatud. sulatab penokat
kõik kahtlased süstlad on kallimad ka esimesena kirjeldatust
seda siis epoliimi kohta, epovaiku kasutan Soudali polyseti
kiire, valget värvi ja selle "õige" lõhnaga, valgetes süstaldes, penokat ei sulata. suurema mätsimise jaoks vast liiga kiirelt kuivav.
maksis 55.- ja saadavus on ehitusmarketites Cascoli riiulil. (Ehituse ABC)
liimides üsna paks, kuivades pisut elastne
olen proovinud ka mingit laiatarbe punast/rohelist süstalt, lühikokkuvõte: pa*k, lõpuks kuivas punane süstal klimbiks ka, ilmselt ei ole tuubi sulgemine eriti adekvaatselt lahendatud. sulatab penokat
kõik kahtlased süstlad on kallimad ka esimesena kirjeldatust
seda siis epoliimi kohta, epovaiku kasutan Soudali polyseti
kogun vanu vene lennukimootoreid
Tragi plaanereid ja vist ka Planexi lennukeid ehitatakse larit 285 vaiguga + larit 287 kõvendiga , mis on saadaval siin, paremat vaiku eriti ei tea. Kuivab kuskil 6-10 tundi, penokat ei sulata, liimib oi oi kui kõvasti ja annab väga hästi lihvida. Sellega saab siis liimida põhimõtteliselt kõike, vaid miskite kummiste asjadega võib probleeme tekkida.
TopPlast'i lehelt leidsin ka selle LARIT L-285 epo ja kõvendite infolehe - VAATA PDF!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Alati aitab liimitavate pindade KAHJUSTAMINE - augutamine, kraapimine, karestamine... Aga kui kohe üldse ei liiminud, siis on küll asi vales liimis. Eks targemad annavad varsti selles osas ka nõu!?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Volare samuti GRP keret olen siisamaani parandanud seestpoolt,klaasriide ja kiirliimiga,toimib väga hästi.
samuti ka klaasriide ja epoga,kasutan "Great Planes Pro Epoxyt",kuivab ca 30 min.
Selleks et väljapoole midagi liimida,karesta kohe kindlasti,soovitav see valge kiht peaaegu maha lihvida,mida jämedam paber seda parem.
Pärast pahtelda,lihvi,jälle lihvi ja pahtelda ja värvi,ning ongi ok.
samuti ka klaasriide ja epoga,kasutan "Great Planes Pro Epoxyt",kuivab ca 30 min.
Selleks et väljapoole midagi liimida,karesta kohe kindlasti,soovitav see valge kiht peaaegu maha lihvida,mida jämedam paber seda parem.
Pärast pahtelda,lihvi,jälle lihvi ja pahtelda ja värvi,ning ongi ok.
Hei.
Pisemate liimimiste ja paranduste jaoks kasutan .
UHU plus endfest 300
Annab väga hea tulemuse.
Klaas- vöi aramiid-, süsi-mönest muust -kiust mudelite parandamisel tihti raskusi sellega, et liimitav ei taha kinni jääda, pöhjuseks välispinnal olevad vaha jäägid ja ka liiga sile pind. Ka mudeli seespool, kus pind tundub karedam olema, ei taha teinekord liimitav detail kinni jääda.
Nagu eespool nimetatud on ainsaks vöimaluseks jämeda liivapageriga karestamine, köigil liimitavatel pindadel, ja pindade puhastamine ölist, rasvast, vahast. Selleks parim atsetoon vöi nitrolahusti. Alkol, etanool, lahustab rasva, öli VÄGA halvasti. Metanool palju paremi, kuid jälle VÄGA mürgine.
Klaaskiud pindade korralikuks liimimiseks, kui see ette teada, asetatakse detaili valmistamisel selle pinnale spetsiaalne ärarebitav kiht. Peale vaigu kuivamist rebitakse see kiht ära ja saadakse liimimiseks soodne pind.
Mart.
Pisemate liimimiste ja paranduste jaoks kasutan .
UHU plus endfest 300
Annab väga hea tulemuse.
Klaas- vöi aramiid-, süsi-mönest muust -kiust mudelite parandamisel tihti raskusi sellega, et liimitav ei taha kinni jääda, pöhjuseks välispinnal olevad vaha jäägid ja ka liiga sile pind. Ka mudeli seespool, kus pind tundub karedam olema, ei taha teinekord liimitav detail kinni jääda.
Nagu eespool nimetatud on ainsaks vöimaluseks jämeda liivapageriga karestamine, köigil liimitavatel pindadel, ja pindade puhastamine ölist, rasvast, vahast. Selleks parim atsetoon vöi nitrolahusti. Alkol, etanool, lahustab rasva, öli VÄGA halvasti. Metanool palju paremi, kuid jälle VÄGA mürgine.
Klaaskiud pindade korralikuks liimimiseks, kui see ette teada, asetatakse detaili valmistamisel selle pinnale spetsiaalne ärarebitav kiht. Peale vaigu kuivamist rebitakse see kiht ära ja saadakse liimimiseks soodne pind.
Mart.
Puhas metanool siis, valmis mootorikütuse seguga ei tasu proovida, seal õli sees...mart wrote:Metanool palju paremi, kuid jälle VÄGA mürgine.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Hei!
Lauri, see jumala öige. Ise ei tulnudki selle variandi peale.
Tervislikel kaalutustel ei soovita kellelgi kodus "puhast" metanooli hjoida!
Juhus on pime.
Metanool on löhnata ja värvuseta vedelik, imendub naha kaudu ja sisse juues vöi aurusid sissehingates vöib saada surmava murgituse.
Väiksema koguse korral jääb pimedaks.
Mart.
Lauri, see jumala öige. Ise ei tulnudki selle variandi peale.
Tervislikel kaalutustel ei soovita kellelgi kodus "puhast" metanooli hjoida!
Juhus on pime.
Metanool on löhnata ja värvuseta vedelik, imendub naha kaudu ja sisse juues vöi aurusid sissehingates vöib saada surmava murgituse.
Väiksema koguse korral jääb pimedaks.
Mart.