Küsimuse lihtsamaks mõistmiseks tegin väikse skeemi(L mõõdetud tiibade 1/3'st, ehk kohast kus muidu raskuskese oleks:

vigurlennu lennuki puhul olekski ideaalne,kui tõstekese ja raskuskese kokku langeksid - siis on lennuk ükskõikses tasakaalus.Tegelikus elus on seda väga raske saavutada ja stabiilsuse huvides on parem,kui raskuskese on tõstekeskusest eespool - on kergem lennata,samas,kui raskuskese vähe tahapoole nihutada,on lõbusam,ainult maanduda on raske - kiiruse vähenedes kipub nina püsti ajama ja külgsuunas püsivust kaotama.Mulle tundub, et sinu joonisel oleks lennuki tõstekese liiga lähedal, või isegi samas kohas raskuskesemega - seda aga olla ei tohiks
Raskuskese @ 50%Kuno wrote: praktiseeritakse isegi 45% raskuskeset- ei kujuta ette,kuidas sellega lendamine välja näeb.