Sai siis esimene lend tehtud. Hüürus punasel platsil. Ajan kohe kõik tuule süüks. See oli tõesti tugev. Kolm käest starti tegin, kõik lõppesid nagu nad lõppesid. Lennuk siis iseenesest kannatada seal ei saanud. Ühe tiivakummi kaotasin ära ainult. Samas ei kujuta ma ette, kuidas sinna rohu sisse maanduda on võimalik.
Pärast Pirtal harjutasin natsa ka asflatplatsil. Kaks korda käis vasta maad tugevalt. Kaks korda platsi ääres põõsastesse. Esimesel korral jäi stiilselt kuskil 0,7 meetri kõrgusele põõsastesse. Alati kui kukkuma hakkas püüdsin gaasi maha keerata. Proovides maast srtarti siis kiskus kogu aeg paremale. Ei saanudki lennukit õhku sedasi.
Aga jah, simukaga rohkem vaja hajrutada. Praegu lendas lennuk kaugustesse ja mina seda tagasi tuua ei suutnud. Kogu tegevus seisenes lennuki õhus hoidmisele.
Kokkuvõtteks võin öelda, et lennuk on täitsa vastupidav. Lisaks üürikelsele lennurõõmule oli rohkem jooksmisrõõmu. Mingit erilist taastamistööd tegema ei pea, et järgmine kord lendama minna. Ja jube lahe on seda lendavat lennukit vaadata. Järgmine kord proovin ühineda kui suurem lendamine on. Tekkis jubedalt ka küsimusi. Milline on normaalne lennukõrgus? Milline on sobiv tuul? Ja nii edasi.
Esimene lend
Hea et sul hästi läks mul läks alguses piperiga väga hästi kuid siis enda lolluse tõttu põrutasin ta vastu maad kuid tegin korda ja lendas jälle Nüüd on ta müüdud ja plaanin midagi suuremat, millist mudelit veel ei tea. (vb piper)
Kõrgust selle piperiga suurt ei saavutagi. Asfaldi pealt ta õhku ei tõusegi ainult käest visates. Piisab natukene tugevamast tuulest,et teda mitte lennutada.
Järgmine kord anna teada kui lennutama lähed...tulen vaatan ka ehks saan mingi nõu anda (piperi kohapealt muidugi)
See on Piper mis talub ka nata tuult
http://www.sanantoniorc.com/clips/03240 ... akeoff.avi
http://www.sanantoniorc.com/clips/03240 ... _crash.avi
Kõrgust selle piperiga suurt ei saavutagi. Asfaldi pealt ta õhku ei tõusegi ainult käest visates. Piisab natukene tugevamast tuulest,et teda mitte lennutada.
Järgmine kord anna teada kui lennutama lähed...tulen vaatan ka ehks saan mingi nõu anda (piperi kohapealt muidugi)
See on Piper mis talub ka nata tuult
http://www.sanantoniorc.com/clips/03240 ... akeoff.avi
http://www.sanantoniorc.com/clips/03240 ... _crash.avi
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Tubli Henri!
Kena kuulda, et mudel ja ise ka terve.
Esimeseks lennutuamiseks uue mudeliga proovin valida ikka vöimalikult tuulevaikset ilma, nii saab vähemalt ühe segava teguri välja lülitada ja mudeli käitumist öigesti hinnata.
Mis päris esimesse lendu puutub, siis selleks peaks valima samuti tuulevaikse ilma, koha, kus palju lagedat maad. Heinamaa pole üldse paha variant, sest körgem rohi aitab äkkilisemat maandumist pehmendada. Eriti kasulik oleks plats, kus madalam, niidetud osa ja körgema heinaga osa. Kui tndub, et mikit viltu ja maandumisega hakkab raskusi tekkima, siis proovida körgema rohu sisse maanduda.
Väga kasulik oleks, kui uue mudeli vöi üldse esimese lennu juures kogenenumad isikud oleksid, kes enne lendu mudeli üle vaataksid ja vajadulel ka proovilennu teekid, et üldse lennukölbulik on.
Otselennuga alustamine on öige. Mudel peabki algul otse lendama ja näitama, et trimmis on. Kui otse lendamine, ka 100m, käes on, siis tasub körgemale proovida ja ringi mööda lennata..... jne.
Igal juhul edu!
Mart.
Kena kuulda, et mudel ja ise ka terve.
Esimeseks lennutuamiseks uue mudeliga proovin valida ikka vöimalikult tuulevaikset ilma, nii saab vähemalt ühe segava teguri välja lülitada ja mudeli käitumist öigesti hinnata.
Mis päris esimesse lendu puutub, siis selleks peaks valima samuti tuulevaikse ilma, koha, kus palju lagedat maad. Heinamaa pole üldse paha variant, sest körgem rohi aitab äkkilisemat maandumist pehmendada. Eriti kasulik oleks plats, kus madalam, niidetud osa ja körgema heinaga osa. Kui tndub, et mikit viltu ja maandumisega hakkab raskusi tekkima, siis proovida körgema rohu sisse maanduda.
Väga kasulik oleks, kui uue mudeli vöi üldse esimese lennu juures kogenenumad isikud oleksid, kes enne lendu mudeli üle vaataksid ja vajadulel ka proovilennu teekid, et üldse lennukölbulik on.
Otselennuga alustamine on öige. Mudel peabki algul otse lendama ja näitama, et trimmis on. Kui otse lendamine, ka 100m, käes on, siis tasub körgemale proovida ja ringi mööda lennata..... jne.
Igal juhul edu!
Mart.
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact: