Simu
Last edited by [J] on Sun Oct 15, 2006 20:41, edited 1 time in total.
Hei!
Päris pönev see klaveriga juhtimine.
Proovisin just.
Kindlasti saab tunde kätte, kuidas ilma juhtimiskogemusteta startimine ja ..... edaspidine välja näeb.
Ma ei osak arvata, millise effekti see klaveriga harjutamine anda vöiks, selles faasis soovitaksin proovida mönda vabavara simulaatorit, FMS... , mida ikka puldiga juhtida vöimalik oleks. Selleks vajaliku juhtme saab ise joota, vöi joota lasta, vöi siis hoopis helikaardi abil......
Kes ikka tösiselt asja vasta huvi tunneb, sellele soovitaks ikka "Reflex"´i.
Minu arvates üks parematest, kindlasti helikopteri tarbeks.
Simulaatori eesmark on treenida reflekse, pool lennutamisest toimubki automatselt, reflekside abil, eriti kriitilistes seisudes.
Mart.
Päris pönev see klaveriga juhtimine.
Proovisin just.
Kindlasti saab tunde kätte, kuidas ilma juhtimiskogemusteta startimine ja ..... edaspidine välja näeb.
Ma ei osak arvata, millise effekti see klaveriga harjutamine anda vöiks, selles faasis soovitaksin proovida mönda vabavara simulaatorit, FMS... , mida ikka puldiga juhtida vöimalik oleks. Selleks vajaliku juhtme saab ise joota, vöi joota lasta, vöi siis hoopis helikaardi abil......
Kes ikka tösiselt asja vasta huvi tunneb, sellele soovitaks ikka "Reflex"´i.
Minu arvates üks parematest, kindlasti helikopteri tarbeks.
Simulaatori eesmark on treenida reflekse, pool lennutamisest toimubki automatselt, reflekside abil, eriti kriitilistes seisudes.
Mart.
Huvitav võrdlus lõi pähe... autokoolis hetkel vist kohustuslik minimaalselt 40x45minutit sõiduõpet + teooria ja platsisõit. See teeb siis kokku 1800min ehk 36h. Selle ajaga saavad vähesed autosõidu piisavalt selgeks, et eksamid ära teha.
Paljud meist on viitsinud harjutada 36h simulaatori peal... või kaua kulub, et 36h õhus täis saada Ja lisaks sellele on lennuki või helikopteri juhtimine tunduvalt keerulisem.
Paljud meist on viitsinud harjutada 36h simulaatori peal... või kaua kulub, et 36h õhus täis saada Ja lisaks sellele on lennuki või helikopteri juhtimine tunduvalt keerulisem.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Pönev vördlus.
Mudelil üks suur eelis- seal ei istu keegi sees ja önneks ei lennutata linna kohal.
2005 aastal sain kindlasti need tunnid täis, olin pea iga päev platsil ja tegin ca 7 starti elektriplaaneriga päevas. Tulemuseks seis, et soodsatel tingimustel oleks julgenud mudelit kätte maandada, 3.3m tiiba ja ca 2.4Kg kaalu.
Sellel aastal olen vast üldse teinud 20 starti ja ühel vöistlusel ka ca 4..5 m körguselt mudeli varingusse saanud maandumisel. Tulemuseks kleepimine ja hiljem uus tiiva keskosa.
Kui refleksid ikka pidevat koolitust ei saa, siis ununevad ka kiiresti.
Mart.
Mudelil üks suur eelis- seal ei istu keegi sees ja önneks ei lennutata linna kohal.
on töesti päris palju, kui minuteid kokku lugeda.36 tundi
2005 aastal sain kindlasti need tunnid täis, olin pea iga päev platsil ja tegin ca 7 starti elektriplaaneriga päevas. Tulemuseks seis, et soodsatel tingimustel oleks julgenud mudelit kätte maandada, 3.3m tiiba ja ca 2.4Kg kaalu.
Sellel aastal olen vast üldse teinud 20 starti ja ühel vöistlusel ka ca 4..5 m körguselt mudeli varingusse saanud maandumisel. Tulemuseks kleepimine ja hiljem uus tiiva keskosa.
Kui refleksid ikka pidevat koolitust ei saa, siis ununevad ka kiiresti.
Mart.
Kui keegi on Discovery kanali pealt saadet "Remote Madness" juhtunud nägema, siis suhteliselt titulleeritud kopteripiloodid on seal ikka väga erinevalt esinenud. Üks suutis kaks kopterit paari tunni jooksul vastu "takistusraja" posti rootoriga lennata. Väljakutsed tunduvalt nõrgemad, kui Kristjani "pakutud"...Kristjan wrote:Jah, aga pane nüüd kahe meetrise vahega kaks posti platsi peale püsti, piloot seisab 10 meetrit eemal ja käse tal nüüd sealt vahelt otse läbi lennata, siis tagurpidi, külg ees, siis inverted jne... ja siis veel piruette tehes ka ...
...kahe meetri kõrgusel +- 10 cm
Lauri Laidna - www.pistik.com
Minu kogemus on, et taastuvad ka kiiresti. See tähendab, et tuleb end uuesti õigeks hetkeks vormi ajada.Kui refleksid ikka pidevat koolitust ei saa, siis ununevad ka kiiresti.
Kunagi püüdsin uurida, palju rahvusvaheliselt konkurentsivõimelised inimesed aastas trennivad. Sain aastas vähemalt 500-800 lendu.
Eestis on 4 head kuud (mai, juuni, juuli, august) - s.o. 120 päeva.
Seega 7 lendu päevas või 14 ülepäeva.
Eesti kliima pole ka mootorratturitele parim....Eestis on 4 head kuud (mai, juuni, juuli, august) - s.o. 120 päeva.
2005 aastal alustasin lendamist juba veebruari algul, viimased lennud tegin novembri keskel. Jöulude ja aastavahetuse ajal ei lennutanud, olin Tartus. Nädala sees sai öhtuti ca 1.5..2 tundi platsil oldud, mis ka elektrikaga keskmiselt ca 7 starti andsid, nädalavahetus pikemalt.
Sportlikult parim tulemus oli 20 starti plaaneriga päevas, 15m kummi ja ca 40m jöhvi. Sellise katapuldiga sai mudeli ca 85..100m peale. Öhtul hea tunne, et ikka miskit tehtud sai.
On öige küll, kuid et roostet välja saada peks ikka möned stardid tegema.Minu kogemus on, et taastuvad ka kiiresti
Mart.