MK-17 ja nitrometaan
MK-17 ja nitrometaan
Tere
Juhtus nii , et jupp aega pole millegiga tegelenud ja tegevusettus hakkas lõpuks suisa piinama ja nimelt sellistel aegadel tekkib hästi palju lolle mõteid ja nii jäi riiulil silma MK-17, kuna siin pistikus on kunagi küsitud , et millega see imevidin töötab ja kas kütet on võimalik saada, siis tuli mõte , et miks mitte proovida metanooli.
Sai siis mootor riiulilt alla taritud ja silinder legoks lammutatud, ega muud polnudki , kui et silindri peale ( punn millega reguleerida surve astet) sai puuritud sobiv auk 6mm-se keerme jaoks , kuhu sai keeratud hõõgküünal , samuti tuli minema visata silindri alumiin katte pealt surveaste reg. kruvi , sinna läks auk 10-se puuriga.
Ja oligi kogu pidu, mootor tagasi kokku ja proovima. Meele tegi kohe heaks , kui mootor käima hüppas. Nii et nägemist eeter.
Kindlasti leidub kes küsib, et milleks seda putitamist üldse vaja ,kuid vastus on üsna lihtne, vähemalt on proovitud ja töötab ja kui kellegil on mootor aga pole kütet , siis on lootus ikkagi see vana legend käima saada ja muide , käivitub ja töötab paremini, kui originaal küttega.
Selline lugu siis, ja lugubidamine sellele kes viitsis lugeda:):)
Juhtus nii , et jupp aega pole millegiga tegelenud ja tegevusettus hakkas lõpuks suisa piinama ja nimelt sellistel aegadel tekkib hästi palju lolle mõteid ja nii jäi riiulil silma MK-17, kuna siin pistikus on kunagi küsitud , et millega see imevidin töötab ja kas kütet on võimalik saada, siis tuli mõte , et miks mitte proovida metanooli.
Sai siis mootor riiulilt alla taritud ja silinder legoks lammutatud, ega muud polnudki , kui et silindri peale ( punn millega reguleerida surve astet) sai puuritud sobiv auk 6mm-se keerme jaoks , kuhu sai keeratud hõõgküünal , samuti tuli minema visata silindri alumiin katte pealt surveaste reg. kruvi , sinna läks auk 10-se puuriga.
Ja oligi kogu pidu, mootor tagasi kokku ja proovima. Meele tegi kohe heaks , kui mootor käima hüppas. Nii et nägemist eeter.
Kindlasti leidub kes küsib, et milleks seda putitamist üldse vaja ,kuid vastus on üsna lihtne, vähemalt on proovitud ja töötab ja kui kellegil on mootor aga pole kütet , siis on lootus ikkagi see vana legend käima saada ja muide , käivitub ja töötab paremini, kui originaal küttega.
Selline lugu siis, ja lugubidamine sellele kes viitsis lugeda:):)
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Asja hea külg on see , et surveastet saab ka nüüd reguleerida , ainult et peab sutsu rohkem vaeva nägema , nimelt tuleb mängida seibidega , seibid lähevad 9,5*12,5+paras paksus , mis just talle meelejärgi on ,ühesõnaga kõik toimub proovimise teel.
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Enamus OS'i mootorid kuni 15cc'ni on samuti rõngasteta(va helikopteri omad), ei ütleks et nad töökindlad pole.
Last edited by mart63 on Tue Feb 09, 2010 22:41, edited 1 time in total.
lääne mootoritega pole kokku puutund, aga vene nitrokad kasutasid küll palju rõngaid, isegi 5cc mootoril (nimi ei tule hetkel meelde) olid rõngad.[J] wrote:Ei maksa asjatundmatut juttu levitada! Mõni alustaja hakkab veel uskuma.aretaja wrote:ajaaa, veel et väga töökindel ta ka pole, sest kolvirõngad puuduvad
Mõõda mõne "levinuma" propiga pöörded ära, saab ligikaudse võimsuse teada
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mina kunagi forseerisin üht MK-17 mootorit. Kolb kaalub 5,5 grammi ja õõnestasin selle 3,5 grammiseks. Tulemuseks oli diislina 15000 p/min ja päris kena hääl. Häda ainult, et nad on päris logud, laagrid ei püsi pesades, keps kulub ruttu ära, siiber samuti jne. See hea aeg jäi tal päris lühikeseks.
Automehed kasutasid neid võistlustel ja neil olid NSVL ajal head teadmised ühe MK-17 mootori üleslöömiseks.
Automehed kasutasid neid võistlustel ja neil olid NSVL ajal head teadmised ühe MK-17 mootori üleslöömiseks.
Sai teda kräunutatud umbes pool tundi ja peale seda hakkas keps ôhtale
minema , see sai asendatud endal voolitud kepsuga ja töötas teine veel
umbes tunni, kuid seda ilusat mootori laulu välja ei vôlunud ja kuna
jälle sutsu kiired ajad siis nii ta sinna kapipeale tagasi rändas , uut päeva
ootama:)
minema , see sai asendatud endal voolitud kepsuga ja töötas teine veel
umbes tunni, kuid seda ilusat mootori laulu välja ei vôlunud ja kuna
jälle sutsu kiired ajad siis nii ta sinna kapipeale tagasi rändas , uut päeva
ootama:)
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz