12.04.2011
Maiden flight edukalt seljataga. Mõned tähelepanekud:
- esimene lennuk, mille esmalennul ei pidanud ühegi tüüri trimmi korrigeerima;
- mootor töötas hästi, jõudu palju;
- eleronid minu jaoks liiga tundlikud, kuigi puldist oli piiratud käiku ja expo + 40 aga lihtsalt servosarved nii pikad, et ainult tarkvara seadistamine ei olnud piisav - servosarved tuleb lühemaks teha;
- raskuskese liiga taga, selle tõttu ka kõrgustüür jube tundlik, kuigi selle servosarv oli lühem kui kaldtüüridel. Kusjuures manuali järgi oli raskuskese paigas - pean seda siiski veel kontrollima, sest mõõtmistehnikaid on vähemalt kaks, enne kui manuali veel sõiman;
- komposiittelikuraam läbis vastupidavuse testi. Kuna raskuskeseme probleemide tõttu oli maandumine raskendatud, sai telik vähemalt kaks väga kõva laksu, nii et läbipaine oli kohutav vaadata;
- tõenäoliselt tuleb kasutada pöördetüüri ja kõrgustüüri mix-i, sest tundus, et pöördetüüri rohkemal kasutamisel kisub nina korralikult alla;
- läbivajumise test näitas, et lennuk variseb rahulikult ja on varisemises juhitav.
Järgmisena plaan saada raskuskese paika. Panen süütele ikka eraldi aku, raske NiCa 4se paki, nii ette keresse kui saan. Nihutan võimalusel ka vastuvõtja LiPo paki ette poole. Uued erineva sammuga (vigurlennuks ja 3Dks) ja raskemad propid tellin. Võibolla ka alumiinium koka. Servosarved teen lühemaks.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... ach-342-v3